[Friesland-genealogy] Re: Jan Tjallings (van der Kolk, Eastermar / Oostermeer /

  • Tjeerd P. Inia
    Message 1 of 2 , Jun 1, 2007
      Beste Fokko,

      Dank voor je aanbod voor een kopie van de overlijdensacte van Wytske
      Jans van der Kolk. Ik had echter al de overlijdensacte van Wytske Jans
      van der Kolk en ook van Renze Oebeles van der Heide gecontroleerd op
      microfiche. Dit is min of meer te lezen in een posting van vorige week
      vrijdag (Message #38836), misschien dat je dit over het hoofd had
      gezien, desalniettemin vriendelijk bedankt :) Mocht je echter in de
      toekomst nog eens een zus of broer van Wytske ontdekken, naast Wieger
      of mijn verre oerbeppe Maaike, dan houd ik mij aanbevolen.

      met vriendelijke groet,

      Tjeerd P. Inia
      http://home.12move.nl/tp.inia