Kwartierstaat Pieter Jansma op internet

  • Pieter.Jansma@nl.origin-it.com
    Message 1 of 2 , Dec 19, 1999
      Hallo Friesland Genealogen,

      ik heb mijn voorouders ook maar in CYBERSPACE gegooid.
      Mijn stamboom is nu te bekijken via de volgende Internetsite:

      http://www.geocities.com/Heartland/Cliffs/1224/

      met vriendelijke groeten

      Pieter Jansma
    • Godwin Zwanenburg
      Message 2 of 2 , Dec 19, 1999
        Pieter,

        Er staat een verkeerde slash in de link naar de stamboom (eigenlijk
        kwartierstaat...)

        Het moet zijn:
        http://www.geocities.com/Heartland/Cliffs/1224/Genealogy/Pieter.html

        Weet je ook van wie je deze persoon hebt?

        >8592 Allert GOYTHIES, boer, geboren te Ureterp (Opsterland), overleden
        >aldaar voor 1606.
        >Zijn zonen bij een onbekende vrouw:
        >- Bareld ALLERTS, geboren te Ureterp (Opsterland), zie 4296.
        >- Goytse ALLERTS, geboren te Ureterp (Opsterland), overleden na 1578.
        >Goytse is getrouwd te Ureterp (Opsterland) in het jaar 1575 met
        >Maritjen JELCKES, geboren te Ureterp (Opsterland).

        BVD

        Godwin

        At 13:47 19-12-99 , Pieter.Jansma@...-it.com wrote:
> [...]
        >
        >ik heb mijn voorouders ook maar in CYBERSPACE gegooid.
        >Mijn stamboom is nu te bekijken via de volgende Internetsite:

        Godwin Zwanenburg
        Pijlkruid 14
        7909 HK Hoogeveen
        The Netherlands