Overlijden in Noord Holland

  • Rienk de Boer
    Message 1 of 1 , Jun 1, 2007
      Beste lezers,
      Een opgave Olaf van betrefende overlijden in Noord Holland, van de afgelopen periode.
      Ik geef de in Frieland geboren personen maar even door:\
      Rienk

      5247 Siep van der WOUDE, geboren op 22 01 1918 te Hoornsterzwaag,
      overleden op 27 04 2007 te Schagen op 89 jarige leeftijd, gecremeerd op 02
      05 2007, sinds 8 april 1986 weduwe van Piet Roozing.
      Groeten
      Olaf