Re: [Friesland-genealogy] Re: Predikant Johannes Leopoldus Emanuel Colerus/ Tytje Colerus

  • Bert de Boer
    Message 1 of 6 , May 30, 2007
      Hans,

      Leuk, ook hier zegt een plaatje weer meer dan duizend woorden. En de context is ook aardig.
      Deze Tytje Colerus heb ik niet eerder gevonden. Komt niet voor in Tresoar. Ben benieuwd naar jouw bron. Wellicht gaat daarmee voor mij weer een deur open naar andere leden van de Colerus familie.
      Met vriendelijke groet,
      Bert de Boer