de Vries--------van Hes

  • pgazan@idirect.com
    Message 1 of 2 , Jan 25, 2001
      Is er misschien iemand die enige info. heeft over de ouders van:
      Ids de Vries en zijn vrouw Trijntje Franzes van Hes.
      Huwelijksdatum 30 Aug. 1862.

      Bij voorbaat mijn vriendelijke dank,
      Hermina Gazan-van der Veen
    • j.j. geestman
      Message 2 of 2 , Feb 1, 2001
        Hermina,
        Ids de Vries, geb. Heeg 4 oktober 1832, natuurlijke zoon van Baukje Sietzes
        de Vries, vader onbekend.
        Trijntje van Hes, geb. St. Nicolaasga 29 september 1841, dochter van Frans
        Roelofs van Hes, 53 jaar, postbode en
        van Tjitske Hendriks de Hoop, 24 jaar.
        Bij het huwelijk was Ids touwslagersknecht te Woudsend en Trijntje
        dienstmeid te Wolvega.
        Hans G.