Johannes Witziers

  • elly tendam
    Message 1 of 1 , May 23 2:38 PM
      Ik vond bij het intypen van de overlijdens van Wognum,
      Noord-Holland deze persoon.

      Overlijdensakte nr. 20
      Johannes Witziers, geboren te Dockum, Vriesland, van
      beroep onderwijzer. Hij is overleden op 23 juli 1854
      in Wadwaij, gemeente Wognum op de leeftijd van 43
      jaar. Echtgenoot van Jansje Groot en zoon van Jelte
      Pieters Witziers en Anna Elizabeth Jans Stavorinus,
      beiden overleden.

      Ik hoop dat iemand hier iets aan heeft.
      Groeten uit zonnig Bowmanville,
      Elly Tendam-Koomen