Re: Goitske Veenstra

  • Henk Smit
    Message 1 of 2 , May 23, 2007
      Hallo Cor,

      dit is inderdaad een hele "hoop" informatie.
      Daar moet ik even goed voor gaan zitten.
      Dankjewel hiervoor, fantastisch.
      Daar ben je wel stevig mee bezig geweest zeg.
      En ook nog mooie extra info als "niet kunnen schrijven", "schipper",
      adressen enz. enz..

      Hier is in ieder geval weer veel uit te halen voor mij en zal er wel
      weer even zoet mee zijn.

      Met hartelijke groet,
      Henk