Re: geboorte overlijden van; Goitske Veenstra

  • Annemarth Sterringa
    Message 1 of 21 , May 23, 2007
      Henk,

      Goitske was aanwezig bij het huwelijk van haar zoon in 1918, tekende
      met G. Feenstra

      Huwelijksakte Leeuwarden, 1918
      Man: Andries Smit
      Vrouw: Gelkje Leverland
      Datum: 3 juli 1918, akte nr. 145

      Bruidegom zoon van wijlen Jan Smit en van Gooitske Feenstra, 51 jaar,
      wonende te Leeuwarden.

      Bij het CBG zijn helaas de Bevolkingsregisters van na 1918 niet
      aanwezig anders had ik die ook wel even bekeken.
      Zal een Tresoar-zoekaktie worden!

      Groetjes,
      Annemarth