Gedcom file op Friesland-genealogy

  • Pieter.Jansma@xx.xxxxxxxxx.xxx
    Message 1 of 2 , Dec 17, 1999
      Voor de liefhebbers heb ik mijn stamboom in gedcom formaat bij de sectie files
      van Friesland-genealogy gezet.
      Deze stamboom bevat naast Jansma (Smallingerland) o.a. de volgende namen:
      Idze(i)nga (Barradeel),
      De Vries (Nijega/De Tike),
      Dijkstra (Barradeel),
      van der Brug (Smallingerland),
      Dupon/Du Pon (Smallingerland),
      Sij(ie)gersma (Barradeel/Het Bildt) en nog veel meer.

      Voor eventuele correcties en aanvullingen hou ik me aanbevolen.

      met vriendelijke groeten

      Pieter Jansma
    • c.morra
      Message 2 of 2 , Dec 17, 1999
        Beste Pieter,

        Je schreef:
        > Voor de liefhebbers heb ik mijn stamboom in gedcom formaat bij de sectie
        files
        > van Friesland-genealogy gezet.
        Hoe komik aan deze gedcom-file?

        Met vriendelijke groet,