Jan Ruitenberg

  • Frits Hunneman
    Message 1 of 2 , May 6, 2007
      Ik ben op zoek naar de voorouders en geboortegegevens van Jan Ruitenberg.

      Hij is op 14 april 1744 getrouwd met Geertien Hendriks. Volgens
      trouwaankondiging is Jan Ruitenberg afkomstig uit Oud-Ootmarssum.

      Merkwaardig genoeg is er bij Jan geen patroniem genoemd. Wel een
      achternaam. Misschien was hij afkomstig uit een belangrijke of
      adellijke familie.

      Wie kan mij hier verder mee helpen?

      Alvast bedankt.

      Frits
    • Frits Hunneman
      Message 2 of 2 , May 6, 2007
        Sorry,

        ben vergeten te vermelden waar Jan Ruitenberg is getrouwd. Dit was in
        in IJsselmuiden.

        Frits

        Op 06-05-07 heeft Frits Hunneman<floris46@...> het volgende geschreven: