Coop Exelcior Leeuwarden

  • Irene Visser
    Message 1 of 1 , May 4, 2007
      Hallo,

      heb een foto van denk ik het voltallige personeel van de Coop Exelsior )leeuwarden of Friesland (staat er niet bij) van 1938.
      Staan geen namen bij, maar voor een scan (misschien ouder of opa of oma)
      mail maar even.

      gr. Irene.
      nog iemand bij de Condens gewerkt op het Arbeidsburo in Leeuwarden?
      heb ik ook nog foto's van/