raar antwoord na antwoord op vraag naam Riem

  • Esther van Rems-Dijkstra
    Message 1 of 3 , May 3, 2007
      Ik heb net geantwoord over een mailtje over de naam Riem, maar krijg dit
      terug op de mail? Wat moet ik daarmee??

      Groetjes
      Esther

      Message 2 of 3 , May 3, 2007
        Hallo Esther,

        Toen ik vanmorgen een mailtje naar de groep stuurde, kreeg ik 10
        foutmeldingen terug, waaronder die jij ook had. Het gaat hier denk ik
        om leden van de groep aan wie de mail niet bezorgd kan worden. Maar
        normaal krijgen wij dat soort informatie niet, dus ik vond het ook
        wel vreemd. In ieder geval: het geeft niets, gewoon weggooien. De
        rest van de groep heeft je email wel gekregen.

        Grooetjes,

        Judith

        Judith Henstra
        genealogie@...
        http://www.henstraweb.com

      • Esther van Rems-Dijkstra
        Message 3 of 3 , May 3, 2007
          Ah, dank, ik dacht al wat doe ik nu dan toch fout!

          Groetjes
          Esther

          Op 03-05-07 heeft Judith Henstra <genealogie@...> het volgende
          geschreven:

> [...]
          > wel vreemd. In ieder geval: het geeft niets, gewoon weggooien. De
          > rest van de groep heeft je email wel gekregen.

          Get Firefox!