patchfile voor aldfear

  • Johannes Zwart
    Message 1 of 5 , Apr 5, 2007
      Beste mensen, sinds dat er afgelopen week door windows een update is verzorgd om een muislek te dichten zijn er veel mensen die aldfear niet meer kunnen openen, aldfear geeft dan aan dat het user32.dll is verplaatst, hier is een link
      http://forum.packardbell.com/nl/viewtopic.php?t=21348&sid=d035a34a9ee11adc65e92ea3cf8f51bd

      waar u het patchfile kunt vinden en installleren om het probleem te verhelpen, kijk bij de gebruiker met de naam vlijmscherp , daar staat de link naar het patchfile, vr groet Johan Zwart

      Message 2 of 5 , Apr 5, 2007
        Johan (en andere Aldfaer-gebruikers),

        Op het forum van www.aldfaer.net heeft van Anne van der Ploeg een bericht
        over dit onderwerp geplaatst en ook waar je de betreffende hotfix/patchfile
        van Microsoft kunt downloaden.

        Met vriendelijke groet,
        Nynke van den Hooven.

        Message 3 of 5 , Apr 5, 2007
          Bedankt Nynke en anderen,

          was er nog niet achterkomen, maar aldfear lukt weer, heb gelijk de mail maar doorgestuurd naar een aantal mensen,
          die werken wel met Aldfear maar lezen deze groep niet.

          Dus thanks Irene.

          To: Friesland-genealogy@yahoogroups.comFrom: nynkevandenhooven@...: Thu, 5 Apr 2007 19:44:38 +0200Subject: Re: [Friesland-genealogy] patchfile voor aldfear

          Johan (en andere Aldfaer-gebruikers),Op het forum van www.aldfaer.net heeft van Anne van der Ploeg een bericht over dit onderwerp geplaatst en ook waar je de betreffende hotfix/patchfile van Microsoft kunt downloaden.Met vriendelijke groet,Nynke van den Hooven.----- Original Message ----- From: Johannes ZwartTo: Friesland-genealogy@yahoogroups.comSent: Thursday, April 05, 2007 6:00 PMSubject: [Friesland-genealogy] patchfile voor aldfearBeste mensen, sinds dat er afgelopen week door windows een update is verzorgd om een muislek te dichten zijn er veel mensen die aldfear niet meer kunnen openen, aldfear geeft dan aan dat het user32.dll is verplaatst, hier is een linkhttp://forum.packardbell.com/nl/viewtopic.php?t=21348&sid=d035a34a9ee11adc65e92ea3cf8f51bdwaar u het patchfile kunt vinden en installleren om het probleem te verhelpen, kijk bij de gebruiker met de naam vlijmscherp , daar staat de link naar het patchfile, vr groet Johan Zwart

        • reyacta
          Message 4 of 5 , Apr 7, 2007
            Ook nog bedankt, en namens alle lezers van de forums waar ik het
            doorgegeven heb.

            Hier de directe link naar de nederlandse patch van Microsoft - je moet
            namelijk wel de taal van je windows kiezen.
            Het schijnt dat de aldfaer-site onbereikbaar is, of in elk geval heel
            lang was.

            www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=nl&Famil...

            groet margreet
          • reyacta
            Message 5 of 5 , Apr 7, 2007
              Deze dus- bij de vorige was een deel weggevallen:

              http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=nl&FamilyID=74ad4188-3131-429c-8fcb-f7b3b0fd3d86