foto's online

  • N.G. Hamelink
    Message 1 of 1 , Apr 4, 2007
      Beste speurders,

      Ik heb weer een aantal nieuwe foto's online gezet, gemaakt rond 1900 van diverse families die op de een of andere manier verbonden zijn (geweest) met de familie Hamelink. In ieder geval zitten er een aantal foto's tussen waarop de familie Cleyndert staat, maar ook foto's uit Utrecht, Leeuwarden, Rotterdam, Heerenveen, etc, waar het mij nog niet altijd duidelijk van is, wie er daadwerkelijk op staat (en je snapt wel, dat zou ik graag weten).
      Dus, geïnteresseerd, weet je meer, mail me gerust!

      Vriendelijke groeten,

      Niels Hamelink
      http://members.home.nl/dracul