Re: [Friesland-genealogy] nederlandse uitgeverijen - archieven?

  • Judith Henstra
    Message 1 of 3 , Apr 4 5:08 AM
      Beste John,

      Gaat het hier toevallig om Jouke Broer Schuil? DIe publiceerde in die
      periode ook kinderboeken. Van deze man heb ik de stamboom, en ik weet
      dat zijn boeken online staan, maar wat betreft de uitgevers kan ik je
      niet verder helpen.

      Dit is dan ook meer een "nieuwsgierige" reactie dan een nuttige!

      Groeten

      Judith Henstra

      Judith Henstra
      genealogie@...