Re: [Friesland-genealogy] nederlandse uitgeverijen - archieven?

  • Hillie Plantinga
    Message 1 of 3 , Apr 3, 2007
      John,

      Je kunt proberen om via de site van de Kamer van Koophandel (
      http://www.kvk.nl) informatie te vinden.
      Via het Handelsregister kun je zoeken naar actuele en vervallen bedrijven.
      Daarna kun je tegen betaling allerlei informatie over dat bedrijf aanvragen.

      Groet,
      Hillie Plantinga

      Op 04-04-07 heeft johnplaysjazz <johnplaysjazz@...> het volgende
      geschreven:

      > hallo medesneupers. Deze vraag is misschien OT, maar ik probeer het
      > toch.

      << Knip >>

      Bij voorbaat dank,
      > John de Vries

    • Judith Henstra
      Message 2 of 3 , Apr 4, 2007
        Beste John,

        Gaat het hier toevallig om Jouke Broer Schuil? DIe publiceerde in die
        periode ook kinderboeken. Van deze man heb ik de stamboom, en ik weet
        dat zijn boeken online staan, maar wat betreft de uitgevers kan ik je
        niet verder helpen.

        Dit is dan ook meer een "nieuwsgierige" reactie dan een nuttige!

        Groeten

        Judith Henstra

        Judith Henstra
        genealogie@...