Re: meindert johannes en hendrikje piebes

  • reyacta
    Message 1 of 6 , Apr 1, 2007
      Hoi Appy,

      Dat stukje gaat over Meine/Meinert denk ik - toen hij assistent was.
      'eerst assistent (1759, 1770) later opzichter bij de molen'
      dat is wel een soort politie meestal.

      groet margreet
    • Appy de Vries
      Message 2 of 6 , Apr 2, 2007
        Margreet;
        Op mijn gezinskaart staat een aantekening;
        Hendrikje veroordeeld wegens;
        nalatigheid in zorg voor ''Sjoukje Folkerts'' [dit is natuurlijk een ruim begrip en kan van alles zijn].
        Daarom dacht ik dat het Hendrikje betrof!
        groetjes Appy.

        Message 3 of 6 , Apr 2, 2007
          Misschien weet Fokko het dan, Appy.
          Het staat allemaal wat door elkaar en je kunt er 2 kanten mee uit,
          misschien toch.

          groet margreet
        • Appy de Vries
          Message 4 of 6 , Apr 2, 2007
            Fokko;
            dank voor je info,dus richting tresoar?
            zat even in de zon!!!!
            en in de tuin rommelen,kan me
            nu weer zonder pijn bewegen,
            lopen en fietsen [hernia operatie]
            wordt het al voorjaar in jouw prachtige tuin??
            groetsjes Appy.