Grietje Jorritsma

  • rwcverouden
    Message 1 of 1 , Mar 23, 2007
      Beste Nynke,

      Hartelijk dank voor het meedenken. Tresoar werkt op het ogenblik
      inderdaad niet zo goed dus moet ik het even uit mijn hoofd doen.
      Ik had Klaas Sybrens Ferwerda inderdaad ook als mogelijk kind gevonden
      maar door het ontbreken van de namen van zijn ouders bij zijn doop had
      ik zijn gegevens voorlopig nog maar even geparkeerd. Bovendien was er
      in die periode nog een andere Sybren Douwes.
      Het overlijden van Reiner Sybrens Sybrensma had ik nog niet.

      Met vriendelijke groet,

      Rob