Jantje Roelofs X Geert Jans Schippers

  • Frits Hunneman
    Message 1 of 5 , Mar 23, 2007
      Hallo Egbert,

      In de boeken van Kuinre kon ik geen Jantje of Janke vinden met vader Roelof.

      Wel vond ik via Tresoar het volgende:

      Haskerland, dopen, geboortejaar 1775, doopjaar 1775
      Dopeling: Jantjen
      Geboren op 6 januari 1775
      Gedoopt op 23 februari 1775
      Kind van Roelof Beenen Krikke en Geerte Jan Toerink

      Opm.: De ouders wonen in Oudehaske

      Dopeling : JENTJE of JANKE
      Vader : ROELOF BERENDS
      Moeder : GEERTJE JANS

      Zou dit de bewuste Jantje Roelofs kunnen zijn?

      Wie kan mij hier verder mee helpen??

      Frits