Rinske Bennes Accama x Jan Huyberts van Emmenes

  • ampsrecordings
    Message 1 of 2 , Mar 20, 2007
      Heeft er iemand informatie over Rinske Bennes Accama, gehuwd met Jan
      Huyberts van Emmenes, gehuwd in 1648 te Leeuwarden?
      Ik tracht te achterhalen wie haar ouders zijn, en trouwens ook de
      ouders van Jan Huyberts van Emmenes.
      Van Rinske denk ik dat haar vader Benne Accama is.
      Benne en ook een Rinske Accama zouden namelijk begraven liggen in de
      Galileërkerk te Leeuwarden. Op internet (Google, Tresoar, HCL en
      FamilySearch) vindt ik verder niets. Wie heeft info?

      Alvast hartelijk dank,
      Arno Rijpma