Kuyphoff

  • Henk Kuiphof
    Message 1 of 1 , Mar 20, 2007
      Ik ben in het archief in Leeuwarden een huwelijk van een Kuyphoff tegen gekomen uit 1634.
      Dat moet familie zijn, maar ik heb nog geen enkele relatie kunnen vinden.
      Is er misschien iemand van jullie bij zijn/haar speurwerk ooit een Kuyphoff tegen gekomen?
      .
      In 1811/1812 is alleen de naam Kuiphof aangenomen en geen Kuyphoff.

      Als iemand mij daarbij op weg kan helpen, heel erg graag.

      Bij voorbaat dank.

      Henk Kuiphof.