AW: [Friesland-genealogy] Re: Bote Aukes & Jouke Dirks

  • fokko kloostra
    Message 1 of 1 , Mar 14, 2007
      Auke Botes, veenbaas te Giekerk en Veenwouden; huwde voor de eerste maal met lutske martens,. Voor de tweede maal op 25-8-1771 met neeltje heres van Bergum. Heeft een broerEvert aukes; DAN K13 101; quot Veenwouden 3+1 18-3 kinderen bote aug1724 - pierke geb jan 1727, ged giekerk 11-4-1728; gedoopte te veenwouden hinke 23-10-11729 - marten en sybe oct/nov 1733 en baukje 22-12-1737

      Bote aukes, geb aug 1724, ged giekerk 5-5-1726 (1 3/4/ jaar oud). zoon van auke botes en lutske martens, Veenbaas te Veenwouden; huwde te veenwouden 28-2-1751 met joukje dirks (beiden van veenwouden)
      kinderen: auke geb te veenwouden 1751 (1811 van der veen)

      Groetjes fokko kloostra