Re: [Friesland-genealogy] bescherming persoonsgegevens.

  • Jaap Ruiter
    Message 1 of 10 , Mar 2, 2007
      Beste lijstgenoten,

      bij de discussie rond de bescherming van de persoonsgegevens heb ik nog
      een aspect gemist.
      Publiceren op internet maakt voor de wet dan wel geen verschil met
      publiceren in een boek, maar hoe zit het dan met een website waarop je
      je eerst moet registreren, alvorens de gegevens te kunnen inzien?
      Zo'n website kun je niet 'publiek' noemen - alleen 'genode gasten' mogen
      binnenkomen. Omzeil je op die manier niet de hele privacy toestand?

      Groeten,
      Jaap Ruiter
    • Gerda Frijlink
      Message 2 of 10 , Mar 3, 2007
        Patrick,

        WANT???

        Groetjes,
        Gerda Frijlink

        Message 3 of 10 , Mar 4, 2007
          slechts de huwelijksproblemen en verbroken familiebanden, en dus het
          prive-leven, van levende mensen tot in Tokyo leesbaar, Gerda.

          Ben het met Patrick eens, had naamloos gekund.

          margreet