opnieuw lid: Groen voor Koolstra en Jellema

  • J.P.D. Groen
    Message 1 of 1 , Mar 2, 2007
      Beste mensen,

      Ben vanaf augustus vorig jaar in deze groep niet actief geweest.
      Nu ben ik weer opnieuw aangemeld. Mijn eigen interesse in Friesland betreft
      vooral de familie Koolstra, en (daarmee in verband) het voorgeslacht van de
      familie Jellema vóór 1800.
      Om vragen te voorkomen: mijn voorouders Groen komen uit Hoogvliet, en zijn
      niet verwant aan de Friese familie Groen.
      Verdere bijzonderheden op mijn pas weer bijgewerkt website:
      www.groen-breukelman.nl
      Daar onder meer ook het levensverhaal van Rigtje Jellema. Daarbij komen een
      aantal personen ter sprake waar we graag meer van zouden weten. Dat betreft
      de volgende familienamen:
      Bottinga, en daarmee in verband:
      van den/der Berg,
      de Jong,