Re: [Friesland-genealogy] Jan de Roos, de muzikant? Ureterp?

  • Chris Boerema
    Message 1 of 10 , Mar 1, 2007
      Ach.. daar kom het sentiment.. Ik heb wel een van hem een flinke tik met die
      stok van hem gehad. Als opgeschoten jongeren plaagden we hem wel eens door
      hem na te doen. Oei, wat kon die ouwe meppen. Hij woonde overigens in de
      klaprooslaan in de stad als ik me niet vergis. Hij liep iedere dag bij ons
      huis voorbij en dat kon je ruiken. Schoon was hij niet.
      gr. Chris

      Message 2 of 10 , Mar 2, 2007
        Irene.

        Grafsteen is te vinden op www.graftombe.nl >>>
        Friesland-Opsterland-Ureterp

        Gr.
        Bart de Vries
        *De Liemers* calling
        Genealogie : - de Vries en van Eyk , Jonker en Jelsma
        - Klein en van Sloten , Reinders en van Calkar.