bouncing test

  • Frans Krom
    Message 1 of 3 , Mar 1, 2007
      Sorry.
      Frans Krom

    • ritar54nl
      Message 2 of 3 , Mar 1, 2007
        Hallo Frans en Margreet.

        De test van Frans is als eerste bericht vandaag binnengekomen, op vier
        van de vijf groepen. Ik hoop dat het nu weer in orde is.

        Groetjes, Rita

        --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, Frans Krom <f.i.krom@...>
        wrote:

        > Sorry.
        > Frans Krom

      • Frans Krom
        Message 3 of 3 , Mar 1, 2007
          Rita,

          Dit is sinds vanmorgen 8 uur het eerste bericht wat ik krijg.

          Heb ook via de "help-desk" van Yahoo mijn zeer grote ongenoegen laten blijken. Mijn eerste bericht in de Frieslandgroep kreeg ik zelfs niet terug. Schande !

          Onderwerp gesloten.
          Mvg.
          Frans Krom

> [...]
          >
          > De test van Frans is als eerste bericht vandaag binnengekomen, op vier
          > van de vijf groepen. Ik hoop dat het nu weer in orde is.

          website: www.familiewiersema.nl
          e-mail : info@...

          Inmiddels zijn er 1.900 verschillende bezoekers op mijn website geweest. Bijna 4.000 Wiersema's in mijn bestand.

          Alles is welkom met betrekking tot de navolgende familienamen : Dijksterhuis(Gr); Gezelle-Meerburg(ZH); Klooster(NH); Krom(NH-ZH); Laribeij(Fr); Laribij(Fr); de Leeuw(Gld); Meerburg(ZH); Meerburg-Snarenberg(ZH); Overmeer(ZH); Post(Gr); Teunen(NH); Theunen(NH), Thöne(Grebenstein Dld); Wiersema(NLD;VS;CAN;AUS;MEX); Wiersum(Gr); Wier(d)sma (Fr).