bounce

  • Frans Krom
    Message 1 of 1 , Mar 1, 2007
      Hallo medeleden,

      Vandaag geen enkel bericht uit de groep ontvangen. Ook niet uit 5 andere groepen.
      Via, de eerder uitgelegde "bounce-alert", welke waarschuwing ik niet heb kunnen vinden, kan ik het niet oplossen.

      Yahoo (moderator) , wat nu ?

      Mvg.
      Frans Krom

      website: www.familiewiersema.nl
      e-mail : info@...

      Inmiddels zijn er 1.900 verschillende bezoekers op mijn website geweest. Bijna 4.000 Wiersema's in mijn bestand.

      Alles is welkom met betrekking tot de navolgende familienamen : Dijksterhuis(Gr); Gezelle-Meerburg(ZH); Klooster(NH); Krom(NH-ZH); Laribeij(Fr); Laribij(Fr); de Leeuw(Gld); Meerburg(ZH); Meerburg-Snarenberg(ZH); Overmeer(ZH); Post(Gr); Teunen(NH); Theunen(NH), Thöne(Grebenstein Dld); Wiersema(NLD;VS;CAN;AUS;MEX); Wiersum(Gr); Wier(d)sma (Fr).