overlijdensakte bekijken 1918 akte 176 Leeuwarden

  • Esther van Rems-Dijkstra
    Message 1 of 1 , Mar 1, 2007
      Hallo,

      Als iemand eens bij Tresoar is en tijd over heeft (??) zou hij/zij dan
      voor mij eens de volgende akte willen bekijken om te zien of zij
      gehuwd was? Ik vermoed van niet gezien de tekst, maar bij haar andere
      broers en zussen staat de vermelding ongehuwd en bij haar
      niet....vandaar.

      Overlijdensakte Leeuwarden, 1918
      Aangiftedatum 16 maart 1918, akte nr. 176
      Elisabeth Dijkstra, vrouw, overleden 15 maart 1918, oud 61
      jaar
      Dochter van Auke Dijkstra en Agatha Dijkhoff

      Alvast dank!

      Esther

      --
      Get Firefox!