Brunjes

  • Cees van der Werf
    Message 1 of 1 , Dec 11, 1999
      Een Amerikaanse vriend van mij heeft waarschijnlijk Friese
      voorouders.Hij vraagt zich af of iemand iets afweet van de naam Brunjes.
      (kan eventueel met een umlaut op de u)
      Ook is hij benieuwd naar de betekenis van het achtervoegsel "-jes".
      Hopelijk is er op de lijst iemand die hierin wat duidelijkheid kan
      verschaffen, dan wel een tip heeft waar we verder kunnen zoeken.

      Mei tank

      Cees