Re: 2x gedoopt??

  • ijsvogel54
    Message 1 of 6 , Feb 3, 2007
      Beste Harry,

      Deze twee kerken stonden bijna tegenover elkaar. De Westerkerk werd
      afgebroken.Mischien dat dit een reden is geweest om de kinderen in
      beide kerken te laten dopen.Ik heb dit met veel kinderen van mijn
      voorouders.Ik heb geweten wanneer de kerk is afgebroken maar ben het
      kwijt.

      >Harlingen, doopjaar 1771
      Harlingen, Doop Herv. gem. Westerkerk 1696-1811
      DTB: 339
      Dopeling: Reyn
      Gedoopt op 23 oktober 1771 in Harlingen
      Kind van Simon Miedema en Janke Gerbrands

      Dopeling: REIN of REINTJE
      Vader : SIEMEN
      Moeder : JANKE GERBENS

      Harlingen, doopjaar 1771
      Harlingen, Doop Herv. gem. Grote Kerk 1756-1772
      DTB: 328
      Dopeling: Rein
      Gedoopt op 24 oktober 1771 in Harlingen
      Kind van Simon Miedema en Janke Gerbrands

      Opm.: wk!

      Dopeling: REIN of REINTJE
      Vader : SIEMEN
      Moeder : JANKE GERBENS