Re: [Friesland-genealogy] Re: 2x gedoopt??

  • Harry Snijder
    Message 1 of 6 , Feb 3, 2007
      Dank je wel Margreet, voor je snelle reactie. Hier kan ik weer verder mee.
      Groet,
      Harry
      Message 2 of 6 , Feb 3, 2007
        Dank je Rienk. Ik denk dat ik door Margreet op 't juiste spoor ben gezet.
        Groet,
        Harry
        Message 3 of 6 , Feb 3, 2007
          Beste Harry,

          Deze twee kerken stonden bijna tegenover elkaar. De Westerkerk werd
          afgebroken.Mischien dat dit een reden is geweest om de kinderen in
          beide kerken te laten dopen.Ik heb dit met veel kinderen van mijn
          voorouders.Ik heb geweten wanneer de kerk is afgebroken maar ben het
          kwijt.

          >Harlingen, doopjaar 1771
          Harlingen, Doop Herv. gem. Westerkerk 1696-1811
          DTB: 339
          Dopeling: Reyn
          Gedoopt op 23 oktober 1771 in Harlingen
          Kind van Simon Miedema en Janke Gerbrands

          Dopeling: REIN of REINTJE
          Vader : SIEMEN
          Moeder : JANKE GERBENS

          Harlingen, doopjaar 1771
          Harlingen, Doop Herv. gem. Grote Kerk 1756-1772
          DTB: 328
          Dopeling: Rein
          Gedoopt op 24 oktober 1771 in Harlingen
          Kind van Simon Miedema en Janke Gerbrands

          Opm.: wk!

          Dopeling: REIN of REINTJE
          Vader : SIEMEN
          Moeder : JANKE GERBENS