Tekening Shool in Oudebildtzijl in het jaar 1814

  • Anton Musquetier
    Message 1 of 1 , Feb 3, 2007
      Bij mijn onderzoek in het Provinciaal bestuurlijk Archief van Friesland
      kom ik tegen een tekening van de voor en achtergevel van de school in
      Oudebildtzijl zoals deze in 1814 is gebouwd, voorzij die interesse
      hebben kunnen deze bij mij gratis opvragen, wil je de correspondentie
      die er bij hoort dan wil ik die wel tegen kostprijs
      in Tresoar voor je copieeren.
      Om te voorkomen dat iedereen in de groep hier om vraagt zal ik daar
      niet op reageren, dus alleen dan bij musquetier@...

      Met vriendelijke groeten
      Anton Musquetier

      Op mijn site www.altijdstrijdvaardig.nl
      vind meer dan tienduizenden toevallige vondsten, U zult verrast zijn,
      met zoveel gegevens,
      een Luilekkerland voor de Genealoog die wat meer van zijn voorouders
      wil weten. (Up-date 31-01-2007)

      U bent om wat voor reden dan ook, niet in staat naar het archief in
      Friesland te komen, maar wilt toch copieen van akten/stukken? kijk op
      mijn site www.altijdstrijdvaardig.nl