Gezocht Sinnema - Dijkstra

  • Ben Sinnema
    Message 1 of 3 , Feb 2, 2007
      Is er iemand die met zekerheid kan zeggen of de in de huwelijksakte vermelde
      Johannes en Aukje dezelfde personen zijn als de in de geboorteakten vermelde
      Johannes en Aukje.
      Plaats en de namen van de kinderen uit dit huwelijk wijzen m.i. wel in die
      richting, maar toch.
      Bij voorbaat mijn hartelijke dank.
      Met vriendelijke groet
      Ben Sinnema

      Huwelijksakte Sneek, 1886
      Man: Johannes Sinnema
      Vrouw: Aukje Dijkstra
      Datum: 30 mei 1886, akte nr. 30

      Geboorteakte Sneek, 1863
      Aangiftedatum 28 mei 1863, akte nr. 124
      Johannes Sinnema, geboren 27 mei 1863
      Zoon van Hendrik Sinnema en Geertje Boelens

      Geboorteakte Sneek, 1863
      Aangiftedatum 1 mei 1863, akte nr. 97
      Aukje Dijkstra, geboren 30 april 1863
      Dochter van Johannes Dijkstra en Trijntje Helt

      Geboorteakte Sneek, 1888
      Aangiftedatum 7 maart 1888, akte nr. 67
      Trijntje Sinnema, geboren 5 maart 1888
      Dochter van Johannes Sinnema en Aukje Dijkstra

      Geboorteakte Sneek, 1890
      Aangiftedatum 23 juni 1890, akte nr. 171
      Hendrik Sinnema, geboren 22 juni 1890
      Zoon van Johannes Sinnema en Aukje Dijkstra

      Geboorteakte Sneek, 1892
      Aangiftedatum 28 maart 1892, akte nr. 71
      Geertje Sinnema, geboren 27 maart 1892
      Dochter van Johannes Sinnema en Aukje Dijkstra

      Geboorteakte Sneek, 1899
      Aangiftedatum 27 mei 1899, akte nr. 145
      Pietje Sinnema, geboren 26 mei 1899
      Dochter van Johannes Sinnema en Aukje Dijkstra
    • reyacta
      Message 2 of 3 , Feb 3, 2007
        Yes Ben, ik sinds een uur, ofwel degene die de akte even nagekeken heeft.

        groet margreet

        --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "Ben Sinnema"

        Message 3 of 3 , Feb 3, 2007
          Margreet,