Re: Huwelijk Johannes Smits en Johanna Geerts

  • reyacta
    Message 1 of 33 , Feb 2, 2007
      Robert,

      Slip of your pen: "Volgende week ben ik op het Gemeente Archief
      Amsterdam en zal dan proberen te achterhalen of Willemina in Amsterdam
      is overleden."

      ... 'dat ik in Amsterdam het overlijden/begraven van Johanna zal
      proberen op te diepen.'

      Zo haal je de 100 reacties wel :)

      groet margreet.
    • Geert Broersma
      Message 33 of 33 , Feb 7, 2007
        Even voor alle duidelijkheid. Die laatste reis van Marten betreft natuurlijk de vader van Marten en Sieds nl. Martinus Sydses Broersma.

        Geert.