Re: Huwelijk Johannes Smits en Johanna Geerts

  • reyacta
    Message 1 of 33 , Feb 2, 2007
      Robert, en Johanna Geerts? wat zei de huwelijksakte van Willemina
      1820 over haar overlijden?
      Heb laatst net geleerd dat na 1806 (want voor de successie) alle
      kinderen geteld worden, ook die al uit huis en getrouwd zijn en elders
      wonen. Dus Johannes 1807 met 2 bekende dochters ...

      Heb je Willemiens kinderen ook al? even voor de namen, misschien zit
      er nog iets verhelderends tussen.

      Ik ben nog niet helemaal overtuigd van Nicolaas. Hij overleed 1784
      trouwens, niet 1787 - plus een kind 1751 en eentje 1755.
      Gaat ook naar trouwen en begraven: http://www.tresoar.nl/doop.php

      Niets bij qoutisatie 1749 of het moet deze zijn:
      Niclaas Schoenmaker, Leeuwarden
      Wijk: Oost Hoeksterespel
      Omschrijving: niet te vinden
      Gezin volw: en kind:
      Aanslag: --
      Verhoging:
      Vermogen:
      Bron: Leeuwarden, fol. 29

      per ongeluk beroep bij naam ingevuld?
      En Johannes 1807-54=1753, en niet 1747.

      NesteLhof(f)/NesteRhof(f) wordt lastig. Nog een Laurens x 1742 ook Lwd
      - geen dopen. En slechts wat duits, en een amerikaan bij de mormonen.

      groet margreet

      --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "Robert van der Hall"
      <rvdhall@...> wrote:

      > Margreet !
      >

      > Enorm veel gegevens. Zeer veel dank en ik ben toch blij wat dwars de
      lijst
      > te zijn binnen gekomen. Heerlijk zoveel aandacht en reacties en
      antwoorden
      > :-)
    • Geert Broersma
      Message 33 of 33 , Feb 7, 2007
        Even voor alle duidelijkheid. Die laatste reis van Marten betreft natuurlijk de vader van Marten en Sieds nl. Martinus Sydses Broersma.

        Geert.