Re: Huwelijk Johannes Smits en Johanna Geerts

  • Maikel Galama
    Message 1 of 33 , Feb 2, 2007
      Hoi Robert,

      het was zoals Margreet reeds schreef, een intrigerende zoektocht,
      ik vond het zelfs zo leuk dat ik mijn eigen onderzoek even vergat.
      Maar goed, daar ga ik nu weer mee aan de slag.

      Ik ben ook blij dat we nog steeds door één deur kunnen, maar goed,
      we zijn beide van een generatie die zich graag jeugdig noemt.
      Dat overlijden van Wilhelmina Post was ook wel heel bijzonder, we
      mogen daaruit - en uit mijn opmerking daarover - best wel concluderen
      dat je hoe lang je ook met genealogie bezig bent, altijd een moment
      tegenkomt dat je iets over het hoofd ziet. In dit geval de leeftijd in een
      overlijdensakte, iedereen weet toch van de onbetrouwbaarheid daarvan ?
      Ik dus ook, met ongeveer 13 jaar ervaring.

      En heb jij, lees ik het goed, les gehad van 2 Galama's ? Sybrand èn Anno ?
      Sybrand was een neef van mijn vader en Anno zoals ik al schreef, een broer.
      Dan moet jij wel goed terecht zijn gekomen...........

      En jawel, je trouwt een vrouw met friese roots.

      Groetjes, Maikel.

    • Geert Broersma
      Message 33 of 33 , Feb 7, 2007
        Even voor alle duidelijkheid. Die laatste reis van Marten betreft natuurlijk de vader van Marten en Sieds nl. Martinus Sydses Broersma.

        Geert.