Re: Galama lijntjes - was Huwelijk Johannes Smits -Johanna Geerts

  • reyacta
    Message 1 of 2 , Feb 2, 2007
      Ge vraagt maar gerust.
      Deze is vergeeflijk, hoor - er stond niet bij welke kant ik uit moest
      lezen, omhoog of naar beneden. En je hebt zoveel systemen van
      nummering, even door de war gehaald. Dat krijg je dan zonder
      jaartallen .....

      Ik las het dus als laten zien hoe de naam verliep, van oud naar nieuw.
      Zo kreeg ik het zelf onlangs ook gepresenteerd, met aan het eind dan
      de nog niet bewezen ouders/zoon. Hoe het gegaan zou kunnen zijn.

      groet margreet

      --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "Maikel Galama"