Re: Galama lijntjes - was Huwelijk Johannes Smits -Johanna Geerts

  • Maikel Galama
    Message 1 of 2 , Feb 2, 2007
      Hoi Margreet,

      Naar aanleiding van onderstaand citaat:

      ''Beetje een wonderlijk rommeltje.
      groet margreet''

      Ik durf het bijna niet te vragen, maar hoe lang ben jij al met
      genealogie bezig ? Dit ivm de nummering.

      En rommeltje ? Je hebt het wel over mijn familie/naamgenoten !
      En we praten over periode die reeds heel lang geleden is.

      Ik hoop dat mijn vorige bijdrage enig licht heeft gebracht in de duisternis.

      As always, groetjes, Maikel.

    • reyacta
      Message 2 of 2 , Feb 2, 2007
        Ge vraagt maar gerust.
        Deze is vergeeflijk, hoor - er stond niet bij welke kant ik uit moest
        lezen, omhoog of naar beneden. En je hebt zoveel systemen van
        nummering, even door de war gehaald. Dat krijg je dan zonder
        jaartallen .....

        Ik las het dus als laten zien hoe de naam verliep, van oud naar nieuw.
        Zo kreeg ik het zelf onlangs ook gepresenteerd, met aan het eind dan
        de nog niet bewezen ouders/zoon. Hoe het gegaan zou kunnen zijn.

        groet margreet

        --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "Maikel Galama"