Gea van Dijk-Huisman

  • Cor
    Message 1 of 3 , Jan 31, 2007
      Hallo Gea van Dijk-Huisman wil jij even kontakt opnemen
      met Willem Hovinga i.v.m. fotograferen van Terband.

      Willem had jouw Emailadres niet en Yahoo geeft alleen
      tot aan de @ toe.

      Gaarne reaktie aan : w.hovinga@...

      Gegroet Cor Seinstra.
    • Gea
      Message 2 of 3 , Feb 1, 2007
        --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, Cor <cj.seinstra@...>
        wrote:

> [...]
        > met Willem Hovinga i.v.m. fotograferen van Terband.
        >
        > Willem had jouw Emailadres niet en Yahoo geeft alleen

      • Gea
        Message 3 of 3 , Feb 1, 2007
          Hoi Cor, ik heb 'm gemaild!
          Soory, las het net pas, dus niet eerder gereageerd!
          groet