Re: [Friesland-genealogy] Re: Lijstenfabriek Leeuwarden

  • Cor
    Message 1 of 15 , Jan 30, 2007
      Attie,
      in 1 .20 uur dus het tempo zit er nu veel beter in.

      Attie en ook Afke Aardema toch bedankt voor de reaktie.
      Wat mij betreft is deze vraag prima beantwoord door de div. personen

      Subject: [Friesland-genealogy] Re: Lijstenfabriek Leeuwarden

      Dit bericht al gepost op 26 januari, geplaatst op 30 januari.
      Inmiddels weet je dit al.
      Nu eens afwachten hoe lang dit nieuwe bericht onderweg is.
      vr.gr. Attie

      ---