Re: Herman Sterkenburgh zoon van ??

  • reyacta
    Message 1 of 7 , Jan 26, 2007
      Hoi,

      Dit is de Sterkenburgh die hoort bij 1901 Workum:

      Geboorteakte Workum, 1901
      Aangiftedatum 23 april 1901, akte nr. 37
      Heere Sterkenburgh, geboren 22 april 1901
      Zoon van Ulbe Sterkenburgh en Wijke de Vries

      NB: Aangegeven door Willem de Vries

      Hij zoon van een Heere, zij dr van die Willem.

      groet margreet

      --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "van 't Zet" <vtzet@...>