DAMES GAAN VOOR mz IEDEREEN IS VOOR DE WET GELIJK

  • Maikel Galama
    Message 1 of 1 , Jan 28, 2007
      Hoi allemaal,

      gisteren was het de ietwat luchtige Maikel, vandaag de serieuze(re).
      Wat mij betreft ging het niet om DAMES-HEREN of EERST-LAATST,
      die tegenstellingen heb ik reeds lang geleden achter me gelaten, het ging
      er om dat door de willekeurige volgorde van binnenkomst van de berichten,
      het bericht een beetje knullig overkwam, althans zo heb ik het ervaren.
      Ik denk dat Hinke het redelijk goed omschreef: niet zo leuk.......
      En even voor een goed begrip: met de irritatie, discriminatie, frustratie e.d.
      viel het wel mee, ik heb derhalve ook uitstekend geslapen !

      Verbanden kunnen door de willekeurige volgorde wel uit hun verband raken waardoor
      genealogie iets lachwekkends krijgt. En dat is toch niet de bedoeling ?
      Daarnaast bestaat er de kans op dubbel werk en daar houd ik
      absoluut niet van ! Het geheel afdoen met: beter een keer teveel
      gereageerd dan helemaal niet........is waar, maar is een iets te schrale troost.

      Misschien wilde ik wel zeggen dat het tijd is dat er een briefje naar
      mijnheer of mevrouw Yahoo gestuurd wordt met daarin een hele lijst
      van wensen, de tijd heeft dit Yahoo-forum een beetje ingehaald.
      Waarom die willekeurige volgorde, waarom worden mijn zinnen steeds
      op een vreemde, onbegrijpelijke manier afgekapt, waarom kan ik mijn vele
      schrijffouten niet corrigeren enz. enz.

      Ondanks het feit dat ik een behoorlijke wensenlijst heb, geirriteerd of
      gefrustreerd word ik er niet van, alleen: ik vind het niet zo leuk...........
      En dus zal ik meer aanwezig zijn op fora die beter op mijn wensen aansluiten.
      Dit neemt echter niet weg dat ook op dit forum goede dingen gebeuren, af
      en toe zal ik mijn gezicht derhalve toch laten zien.........

      Groetjes, Maikel.