isaac westra

  • bert
    Message 1 of 2 , Jan 27, 2007
      Ik ben op zoek naar gegevens over Isaac Westra, geboren 1807 te Rinsumageest, zoon van Cornelis Jans Westra en Cornelia Hillegonda Cahais. Als hij ingeschreven wordt voor de militie is hij bakkersknecht in Kollumerland. In 1842 woont hij weer in Rinsumageest. In datzelfde jaar komt hij voor in de notulen van de gemeenteraad van Leeuwarden omdat hij daar in het ziekenhuis ligt. Hierna loopt ieder spoor dood. Weet iemand wat er met hem gebeurd is?

      Met vriendelijke groet,
      Bert Westra
      www.bertwestra.tk