Re: Gezocht Janke Sinnema

  • Maikel Galama
    Message 1 of 2 , Jan 26, 2007
      Hoi Ben,

      via een overlijdensakte van hun zoon RINDERT zou je dmv vernoeming
      de ouders kunnen vinden, maar ik geef toe dat het géén waterdichte benadering is.
      En via Genlias kun je zien dat dit ouderpaar meerdere kinderen heeft die buiten
      Friesland zijn geboren.
      Een beetje duidelijkheid derhalve.

      Groetjes, Maikel.

      Overlijdensakte Weststellingwerf (kantoor Wolvega), 1938
      Aangiftedatum 25 februari 1938, akte nr. 27
      Rindert Klaas Biersma, man, overleden 21 februari 1938, oud
      18 jaar
      NB: overleden te Heerenveen

      Huwelijksakte Weststellingwerf, 1876
      Man: Rindert Sinnema
      Vrouw: Bontje Zwikstra
      Datum: 25 november 1876, akte nr. 119

      Oorspronkelijke vraag:

      Ik ben op zoek naar de ouders van de hieronder vermelde Janke Sinnema.
      Janke zou op 30-06-1888 geboren zijn en op 29-04-1956 overleden (informatie
      graftombe.nl)
      Wie kan duidelijkheid brengen?

      Huwelijksakte Weststellingwerf, 1914
      Man: Cornelis Hendrik Biersma