Re: [Friesland-genealogy] Inia, Ynia, Inja, IJnia, Ynja

  • Rita Veeken - Ritsma
    Message 1 of 2 , Jan 1, 2007
      Hallo Tjeerd,

      Ik heb de volgende Inja's

      Persoonskaart van Haijtje Inja
      Haijtje Inja. Haijtje trouwde met Catharina Zuro.

      Kind van Haijtje en Catharina:
      1 Johanna Catharina Haijtjes Inja, geboren in 1796 in Zaandam. Johanna Catharina Haijtjes is overleden. Johanna Catharina Haijtjes trouwde, 29 jaar oud, op zondag 18 december 1825 in Zaandam met Jan Alberts Booy, 34 jaar oud. Jan Alberts is geboren in 1791 in Hoogeveen, zoon van Albert Jans Booy en Jantje Hendriks Hartman. Hij is gedoopt op woensdag 30 maart 1791 in Hoogeveen. Jan Alberts is overleden.

      Ik hoop dat je er wat aan hebt.

      Groetjes, Rita