Overlijden Noord Holland

  • Rienk de Boer
    Message 1 of 2 , Dec 31, 2006
      Beste lezers,
      Olaf Nijhuis heeft de overlijdens van de afgelopen periode verzameld.
      Ik geef hierbij de in Friesland geboren overledene door.
      Rienk

      4749 Hilbrand van den BOS, geboren op 12 09 1940 te Heerenveen, overleden
      op 16 12 2006 te Schagen op 66 jarige leeftijd, gecremeerd op 21 12 2006 te
      Schagen, gehuwd.

      4703 Trijntje (Tini) MULDER, geboren op 04 09 1930 te Zwaagwesteinde,
      overleden op 04 12 2006 te Den Helder op 76 jarige leeftijd, begraven op 08
      12 2006 te Huisduinen, weduwe van Jan van de Belt.

      4709 Hendrik (Henny) van der VINNE, geboren op 06 10 1927 te Dokkum,
      overleden op 05 02 2006 te Den Helder op 78 jarige leeftijd, begraven op 09
      12 2006 te Huisduinen.

      4583 Aaltje POELMAN, geboren op 31 05 1910 te Sloten (Friesland),
      overleden op 28 10 2006 te Den Helder op 96 jarige leeftijd, begrafenis in
      besloten kring, sinds 28 maart 1970 weduwe van Sijbren Sjoerdsma.

      4595 Marten van der MEULEN, geboren op 20 11 1925 te Murmerwoude,
      overleden op 31 10 2006 te Alkmaar op 80 jarige leeftijd, gecremeerd op 04
      11 2006 te Schagen, gehuwd.