antje theunis

  • betty
    Message 1 of 1 , Dec 30, 2006
      Ben opzoek naar de ouders van Antje Theunis,

      dit is wat ik zoal van haar weet:

      Oege Pieters, geboren in 1675 in Kuikhorne als zoon van Pieter Oeges en Tietje Pieters.

      Oege trouwde, 28 jaar oud, op zondag 17 juni 1703 in Oudkerk met Antje Theunis.(Belijd. te Oudkerk 6-3-1707)

      Kinderen van Oege en Antje:

      1. Tietje Oeges, geboren in Oudkerk. Zij is gedoopt op zondag 6 december 1705 in Oudkerk.

      2. Grietje Oeges, geboren in Oudkerk. Zij is gedoopt op zondag 25 november 1708 in Oudkerk.

      3. Pieter Oeges, geboren in Oudkerk. Hij is gedoopt op zondag 4 oktober 1711 in Oudkerk. Pieter is overleden voor ? oktober 1749.

      Pieter trouwde omstreeks 1734 met Reinouw Haayes, ± 22 jaar oud, geboren omstreeks 1712.

      4. Trijntje Oeges, geboren in Oudkerk. Zij is gedoopt op zondag 17 maart 1715 in Oudkerk.

      5. Theunis Oeges, geboren in Oudkerk. Hij is gedoopt op paaszondag 17 april 1718 in Oudkerk.

      6. Geeltje Oeges, geboren in Oudkerk. Zij is gedoopt op zondag 1 november 1722 in Oudkerk.

      Duidelijk is dat haar vader Theunis heet.

      Nu vind ik een Teunis Harmens gehuwd met Geeltje Tjeerds.

      ze hebben de volgende kinderen laten dopen te Oudkerk:

      Evert 13-5-1677. Grietje 18-1-1680, Antje 28-5-1682 , Stijntje 10-2-1684, Maria 10-7-1687, Maria 28-4-1689

      Heeft iemand een idee of dit mijn Antje Teunis is of zou kunnen zijn?? De vernoemingen kloppen nl niet helemaal.

      Tevens wens ik jullie allen een fijne jaarwisseling en een heel gelukkig 2007

      alvast mijn dank Betty Eisinga