Atze Hendriks en Antie Johannes / (Suwâld / Boarnburgum)

  • Tjeerd Pieter Inia
    Message 1 of 1 , Dec 26, 2006
      Beste Medesneupers

      Wie weet meer van het echtpaar Atze Hendriks en Antie Johannes, ik ben
      geïnteresseerd in zowel voor-, als nageslacht, mij is in ieder geval
      bekend dat zij tweemaal een dochter Bontje laten dopen, één in 1740 en
      één in 1743, beide te Drachten.

      met vriendelijke groet,

      Tjeerd P. Inia
      http://home.12move.nl/tp.inia

      Trouwregister Hervormde gemeente Beets Beetsterzwaag Olterterp, 1738
      DTB nr: 556, 1729 - 1810
      Vermelding: Eerste proclamatie van 13 april 1738, Boornbergum
      Man: Atse Hendriks, Suawoude
      Vrouw: Antie Johannes, Beetsterzwaag