Bedankt allemaal

  • betsyagravatt
    Message 1 of 1 , Dec 23, 2006
      Greetings allemall

      Genealogie is een groot avontuur en fascinerende bezigheid. Bedankt allemaal. Ik weet nu waar ik met mijn gegevens naar toe kan, hoe weinig het soms ook is, om meer informatie te verzamelen. Die Amerikaanse Hoekstra en Atema familie zal heel blij zijn hiermee !

      Bedankt te Esther for the above translation of my thanks into the intriguing Dutch language. I'll spend Christmas vacation listening to my Dutch language tapes and I do feel hopeful that I can learn Dutch after all ! ! Sincerely, Baukje Berendina Atema
      betsyagravatt@... Bedankt voor alles