Re: [Friesland-genealogy] RE : familienaam WOUDA

  • betty
    Message 1 of 6 , Dec 4, 2006
      Elly, ik heb deze in mijn bestand.

      Gerben Annes Wouda, geboren op vrijdag 17 augustus 1849 in Hemelumer Oldeferd. Gerben Annes is overleden op maandag 3 december 1928 in Workum, 79 jaar oud.

      Gerben Annes trouwde, 22 jaar oud, op donderdag 16 mei 1872 in Hemelumer Oldeferd met Feitje Haytema, 21 jaar oud, geboren op maandag 2 september 1850 in Hindeloopen als dochter van Haite Haitema en Grietje Epeus Vlieg. Feitje is overleden op woensdag 21 juni 1922 in Workum, 71 jaar oud.

      (ouders)

      2 Anne Nolkes Wouda.

      Hij trouwde met

      3 Janke Sipkes ten Hooren.

      vrl. grt Betty Eisinga

      Message 2 of 6 , Dec 4, 2006
        Fantastich Betty, bedankt kunnen er zobij.

        Groetjes
        Elly Tendam

        http://mail.yahoo.com